Моніторинг сміттєвозів

  • null

    Контроль місця та часу навантажень/розвантажень

  • null

    Контроль заповнення кузова сміттєвозу

  • null

    Точний контроль та запобігання розкраданню палива

  • null

    Віддалена діагностика вузлів та агрегатів

  • null

    Припинення роботи в недозволених місцях

Система моніторингу дозволяє контролювати завантаженість кузова спецтехніки, стежити за маршрутом переміщення вантажівки та запобігати розвантаженню сміття у заборонених місцях. Функція віддаленого контролю палива допомагає оптимізувати витрати на паливо, виключити розкрадання ПММ. Моніторинг параметрів роботи двигуна призначений для своєчасного виявлення несправностей, оптимізації графіка техобслуговування та заміни витратних матеріалів (за фактичним станом та напрацюванням, а не за календарем) та збільшення терміну служби техніки.

Телематическая система мусоровоза Технотон

Устаткування системи GPS-моніторингу сміттєвозу

Для отримання точних даних про параметри роботи сміттєвозу система телематики використовує:

  • датчики витрати пального для контролю витрати палива в магістралі двигуна та обліку часу роботи ДВЗ за режимами «Холостий хід», «Оптимальний», «Перевантаження»
  • датчики рівня палива для контролю палива в баку, моніторингу обсягів заправки та зливу палива
  • безконтактний зчитувач для отримання інформації зі штатної CAN-шини сміттєвозу
  • бортовий дисплей для контролю витрати палива та навантаження на вісь сміттєвозу «на борту»
  • цифро-аналогові конвертери для інтеграції аналогових сигналів штатних датчиків, наприклад положення плити сміттєвозу
  • телематичний шлюз для прийому сигналів GPS, отримання даних від периферійних пристроїв,
    формування звітів та оповіщень, та відправлення даних на онлайн сервер моніторингу

Ефект від впровадження GPS-моніторингу сміттєвозів

  1. Контроль якості та безпеки роботи: маршрут і швидкість руху по GPS/ГЛОНАСС, місця та тривалість стоянок, місця збору сміття, запобігання скидання сміття поза відведеними місцями, запобігання «лівим» завантаженням сміття та «лівим» рейсам.
  2. Економія палива та зниження витрат на ПММ: контроль фактичної витрати палива за режимами навантаження двигуна (на холостому ході, у звичайному режимі), контроль обсягів заправки паливного баків, виявлення розкрадань палива з бака та магістралей двигуна.
  3. Зниження витрат на ТО за рахунок своєчасного техобслуговування та збільшення терміну служби машин: віддалене виявлення несправностей, запобігання поломкам, контроль осьового навантаження, планування ТО за фактичним станом машин.