Датчики рівня палива DUT-E використовуються для точного вимірювання рівня та обсягу палива в баку, визначення обсягів заправок та зливів палива з бака, стеження за температурою палива.
Датчик рівня палива застосовується в системах телематики вантажівок, автобусів, шлунків та водного транспорту. Також DUT-E можна використовувати для контролю палива в стаціонарних ємностях — невеликих сховищах, баках ДДУ, котлів, пальників.
DUT-E може встановлюватися як штатний датчик рівня палива (передача даних про шину CAN) транспортного засобу або стаціонарної установки (передача даних Modbus RTU).
Завдання, що вирішуються
Контроль заправок та зливи палива з бака
Запобігання розкраданню палива з бака
Контроль витрати палива по баку
Контроль розташування
Витратоміри палива DFM (Синоніми: датчики витрати палива, лічильники палива) — засоби прямого вимірювання витрати палива в магістралях дизельних двигунів мобільних і стаціонарних машин.
DFM застосовуються для контролю витрати дизельного палива та обліку фактичного часу роботи сільгоспмашин, дорожньо-будівельної техніки, залізничного транспорту, дизель-генераторних установок, котлів та пальників.
Витратоміри палива DFM можуть застосовуватися у складі системи GPS/ГЛОНАСС-моніторингу транспорту або як автономне рішення для обліку палива (виведення інформації на вбудований або зовнішній дисплей). За протоколом Modbus RTU дані від витратомірів можна виводити на промислові контролери для передачі до SCADA.
Завдання, що вирішуються
Нормування та оптимізація витрати пального
Запобігання розкраданню палива
Облік фактичної витрати пального
Випробування двигунів щодо споживання палива
Облік часу роботи двигуна
Безконтактний зчитувач Crocodile дозволяє зчитувати дані про роботу техніки без втручання у цілісність електронних систем. Crocodile застосовується в системах GPS/ГЛОНАСС моніторингу транспорту для безпечного отримання параметрів роботи машини: витрата палива, режими роботи двигуна, стан датчиків, коди діагностики та інші дані, що передаються цифровими шинами.
Контроль витрати пального за CAN
Зчитування кодів помилок двигуна (DTC)
Моніторинг параметрів роботи ДВС
Датчики навантаження на вісь GNOM застосовуються в системах GPS/ГЛОНАСС-моніторингу транспорту для визначення осьового навантаження, запобігання перевищенню навантаження на вісь і, як наслідок, штрафів за перевантаження. Контроль осьового навантаження також допомагає продовжити термін експлуатації підвіски та знизити витрати на технічне обслуговування та ремонт автомобіля.
Датчики GNOM виробляються у дротовому та бездротовому (Bluetooth) виконанні. Дротові датчики навантаження на вісь підключаються до терміналу моніторингу та/або кабінного дисплея, бездротові датчики осьового навантаження передають дані на смартфон та/або GPS-трекер.
Завдання, що вирішуються
Контроль осьового навантаження та ваги вантажу
Запобігання завантаженню «лівих» вантажів
Виняток штрафів за перевантаження
CAN-дисплей MasterCAN Display 35 відображає 400 параметрів роботи техніки (вибір більш ніж з 10,000 можливих параметрів), що дозволяє водієві/оператору техніки зручно стежити за роботою двигуна, навісного/причіпного обладнання, рівнем і витратою палива та іншими важливими робочими параметрами машини.
Наприклад, на екран Display 35 можна вивести дані від 16 витратомірів палива, 16 датчиків рівня, зі штатної шини CAN j1939 або ISObus, від 2 аналогових датчиків, а також параметри аналогових пристроїв конвертовані в CAN j1939 за допомогою цифро-аналогових конвертерів MasterCAN DAC.
Цифро-аналогові конвертери MasterCAN DAC використовуються для трансформації аналогових сигналів штатного та додаткового обладнання техніки (датчики, реле, кінцевики тощо) у цифрові повідомлення стандартна CAN j1939/S6. MasterCAN DAC дозволяє передавати дані до системи моніторингу від кількох десятків аналогових датчиків.
MasterCAN DAC також конвертує цифрові повідомлення системи моніторингу в аналогові сигнали. Наприклад, дані від датчика рівня можна вивести на аналогову панель приладів (покажчик рівня, лампа аварійного залишку).
Телематичний шлюз CANUp – термінальний пристрій системи транспортної телематики або системи моніторингу стаціонарного об’єкта. CANUp приймає дані від датчиків рівня палива, витратомірів палива, CAN-шини та шини ISObus та інших бортових пристроїв системи моніторингу.
CANUp має вбудовані модулі GPS для супутникового визначення координат об’єкта, та GSM-модем для передачі Звітів по Інтернету на сервер моніторингу транспорту, та сповіщень по e-mail та SMS.