Дистанційний моніторинг роботи дизельгенераторних станцій призначений для забезпечення безперебійної роботи основних та допоміжних ДГУ, а також підтримки готовності до пуску резервних ДГУ.
Як і у випадку транспортних засобів, значну частину експлуатаційних витрат складає витрата дизпалива та ремонт вузлів та агрегатів дизельгенераторної установки. Віддалений контроль роботи двигуна за режимами («холостий хід», «нормальна робота») допомагає оптимізувати витрату палива та побудувати графік техобслуговування, виходячи з фактичного стану ДГУ.

Система віддаленого моніторингу ДГУ
У системі моніторингу ДГУ використовуються датчики рівня палива, датчики витрати палива, телематичний шлюз та бортовий дисплей ехнотон для контролю палива, читання параметрів роботи двигуна з CAN, збору аналогових сигналів штатних датчиків, а також отримання інформації з контролера ДГУ по Modbus.
Завдання, що вирішуються:
- Врахування фактичної витрати палива дизельного генератора;
- Виявлення та запобігання розкраданню палива;
- Врахування фактичного часу роботи двигуна в режимах (стартовий, оптимальний, повного завантаження);
- Моніторинг у реальному часі;
- Захист від «накрутки» показань витрати палива, оповіщення про втручання.
Ефект від застосування телематики дизель-генераторних установок
- Економія палива та зниження витрат на ПММ до 20-30%: контроль фактичної витрати палива, виявлення несправностей, виявлення та вилучення зливів з бака та розведення палива, виключення розкрадань палива з магістралей двигуна.
- Зниження витрат на ТО на 20% рахунок збільшення терміну служби машин: віддалене виявлення несправностей, запобігання поломок, планування ТО за фактичному стану машин.
- Забезпечення працездатності ДГУ: віддалений передпусковий контроль, моніторинг стану ДВЗ, контроль несправностей двигуна та паливної системи.